این سایت برای رفاه حال فرهنگیان عزیز طراحی شده است.و امید است کمکی باشد در جهت پیشرفت سطح دانش این مرزوبوم

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 32
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 328942

برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار سال تحصیلی ۹۷-۹۶ جدید


برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار سال تحصیلی ۹۷-۹۶ جدید

دانلود جدید ترین و بهترین برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با فرمت ورد و قابل ویرایش

در این پست می توانید برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار برای مدارس را خرید و دانلود کنید. در ادامه به تعریف برنامه سالانه مدارس می پردازیم و خلاصه ای از فهرست موجود در فایل را نشان می دهیم.

برنامه سالانه طرح تعالی چیست؟

مدرسه یک سازمان یا مجموعه ای هدفمند است که هدف اصلی آن آموزش و تربیت دانش آموزان تعریف شده است.

هر واحد آموزشی می تواند براساس دیدگاه مدیریتی حاکم بر آن و به اقتضای شرایط و ویژگی های خاص خود اهدافی را در دستور کار خود قرار دهد و برای رسیدن به این اهداف با تکیه بر امکانات مادی و منابع انسانی برنامه هایی را تدوین و به مرحله اجرا می گذارد.

قطعا برنامه ریزی به عنوان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که در هر سازمانی وجود دارد. این برنامه ها در آموزش وپرورش به صورت جزئی و اجرایی و زمانبندی در قالب برنامه سالانه مدارس و تقویم اجرایی قابل ارائه است.

برای دانلود پس از خرید کاملترین و دقیق ترین برنامه سالانه مدارس بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار با فرمت ورد و قابل ویرایش در چند فایل مجزا با جدول بندی و کلیه مواردی که می بایست رعایت شود روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید.

این فایل کامل ترین نمونه موجود در اینترنت می باشد و همچنین از همه نمونه های موجود ارزانتر است.

این فایل کامل ترین مجموعه قابل دسترس درباره تدوین برنامه سالانه مدیر در قالب طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به صورت ورد و قابل ویرایش می باشد. کلیه محور ها و نمودار ها در این فایل استفاده و تکمیل شده اند و حداقل شش ماه کار مدیر و معاون آموزشی را راحت تر می کند این فایل حاوی ده پوشه است که در هر یک از آنها فایل های خاص همان پوشه یا محور موجود می باشد. مسلما شما مدیر و معاون گرامی از دانلود این مجموعه راضی خواهید بود و رضایت کامل را خواهید داشت. سایت دانشجو این موضوع را ضمانت می کند و پاسخگوی شما مدیر محترم و معاون آموزشی خواهد بود.

مژده :

به دلیل اینکه در سالتحصیلی ۹۷-۹۶ یک سری تغییرات در روند جداول و محور ها ایجاد شد مجموعه کل تغییرات به صورت بسیار کامل و جدول بندی شده هم به همراه فایل های اصلی ارسال می گردد که آنها هم به صورت ورد و قابل ویرایش و در ۴۷ صفحه می باشند.

این مجموعه انقدر کامل است که شما را از جستجوهای دیگر بی نیاز می کند.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دانلود جدید ترین برنامه سالانه تقویم اجرایی طرح تعالی طرح تدبیر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما