این سایت برای رفاه حال فرهنگیان عزیز طراحی شده است.و امید است کمکی باشد در جهت پیشرفت سطح دانش این مرزوبوم

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 328934

پرسش مهر 97-98


پرسش مهر 97-98


مقاله پرسش مهر 97-96 رئیس جمهور

 

 

دانلود مقاله پرسش مهر 98-97 رئیس جمهور

مقاله پرسش مهر98-97 رئیس جمهور با فرمت ورد و قابل ویرایش در 37 صفحه.این مقاله پرسش مهر بسیار کامل و آماده می باشد و محتواتش فهرست وار در زیر قابل مشاهده می باشد.

فهرست مطالب

برای خرید و دانلود مقاله پرسش مهر 98-97 رئیس جمهور ابتدا می توانید چکیده آن را در زیر مشاهده نمایید.

چکیده

اختلاف نظر چه در جامعه و چه در مدرسه در بين گروه‌هایی مثل دانش آموزان يكي از عوامل مهم تغييرات اجتماعي گروهي و فردي محسوب مي‌شود و يك امر مورد نیاز در جامعه و مدرسه به شمار مي‌آيد. زيرا نمي‌توان گفت همه دانش آموزان يك مدرسه یک شکل و با یک طرز فکر هستند و يك خط فكري را دنبال مي‌كنند و عقايد و نظرات مشتركي دارند. وجود اختلاف نظر و تفاوت افکار و طرز فکر در یک مدرسه يك امر طبيعي است. اگر اين امر در درون مدرسه و مشکلات ناشی از آن در آن تأثيرات زيادي بر جاي گذارد خشونت، قهر و بسياري از اين رفتارها بيشتر مي‌شود در مقابل شادي و نشاط كاهش پيدا مي‌كند. و این برای محیط هایی چون مدرسه ناخوش آیند است.هنگامي كه دانش آموزی تك بعدي به مسئله نگاه می کند و حرف خود را مبنا قرار مي‌دهد و ديگران را سركوب مي‌كند او توانايي پذيرش عقايد مخالف را ندارد و اين موضوع مربوط به شخصيت پرورش يافته وي مي‌شود.بنابراين تضاد بين دانش آموزان مدرسه تا حد زيادي ايجاد شكاف خواهد كرد. ريشه بسياري از اختلافات عميق در اين مسئله وجود دارد و در موارد حادتر اگر از حد معين تجاوز كند به مشکلات بیشتری می انجامد.تحمل اين مسئله که به پرسش مهر 97-1396 رئیس جمهور انجامید به عقايد و مخالفت‌هاي ديگران، تربيت افراد، سطح تحصيلات، ميزان اعتقادات و باورهاي ديني بستگي دارد. اينكه شخصيت فرد در چه خانواده‌اي پرورش يافته از اهميت برخوردار است. در مقاله حاضر تصمیم داریم به این مسئله و راهکار های برطرف نمودن آن پرداخته و عوامل موثر در پیگیری و برطرف نمودن این مشکل را بررسی کنیم.

کلیدواژه : پرسش مهر،احترام،تحمل،دانش آموزان


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دانلود جدید ترین برنامه سالانه تقویم اجرایی طرح تعالی طرح تدبیر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما