این سایت برای رفاه حال فرهنگیان عزیز طراحی شده است.و امید است کمکی باشد در جهت پیشرفت سطح دانش این مرزوبوم

محل لوگو

مقاله پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور


مقاله  پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور

دانلود مقاله در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم؟ با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه

برای دانلود مقاله  ابتدای محتویات و فهرست مطالب این مقاله را مشاهده نمایید.

فهرست مطالب

 بسیار کامل و آماده است که در زیر چکیده آن را مشاهده می کنیم:

چکیده

در سال تحصیلی اخیر نیز مانند سالهای قبل پرسش مهر رئیس جمهور در روز آغازین سال تحصیلی مطرح گردید. پرسش مهر 97 در باره احترام متقابل در محیط مدرسه توسط دانش آموزان به یکدیگر بود. همانگونه که می دانیم ،آگاهی از نظرات و عقايد افراد جامعه اين امکان را فراهم می آورد که تدابیر و تصمیمات دقیق تر و جامع تری در حوزه های مختلف اتخاذ گردد و احتمال بروز برنامه ريزيهای ناصواب را تا حد چشمگیری کاهش خواهد داد. وقتی صحبت از آموزش به میان می آيد، اشکالی از آموزش رسمی در مدارس و دانشگاهها در ذهن نقش می بندد غافل از آنکه آموزش از راههای مختلفی چون گروههای مختلف اجتماعی) با توجه به سن و پايگاه اجتماعی(، کتابخانه ها، اينترنت، مطبوعات، راديو تلويزيون و به طور کلی کلیه شبکه های ارتباطاتی اعم از ملی و فراملی امکان پذير است و چه بسا راديو و تلويزون نقش پررنگ تری از نظامهای آموزش رسمی ايفا نمايند. بنابراين کلیه شبکه های ارتباطاتی نقش قابل توجهی در ايجاد و درونی نمودن يک ويژگی فرهنگی در يک جامعه خواهند داشت که در بستر آن، فرهنگ سازی و فرهنگ پذيری اتفاق خواهد افتاد همانگونه که کودک با ورود به مدرسه و قرار گرفتن در جريان روابط دوستانه بسیاری از هنجارهای اجتماعی را آموخته و آنها را درونی سازی می نمايد.در مقاله حاضر قصد داریم پیرامون پرسش مهر مطرح شده رئیس جمهور در رابطه با احترام متقابل و پذیرش افکار دیگران در محیط مدرسه بپردازیم.

کلیدواژه : پرسش مهر 97 ،مقاله پرسش مهر،رئیس جمهور،مدارس

 


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دانلود جدید ترین برنامه سالانه تقویم اجرایی طرح تعالی طرح تدبیر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما