این سایت برای رفاه حال فرهنگیان عزیز طراحی شده است.و امید است کمکی باشد در جهت پیشرفت سطح دانش این مرزوبوم

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 347
  • بازدید دیروز : 251
  • بازدید کل : 329799

پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور


پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور

دانلود مقاله پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور با فرمت ورد و قابل ویرایش در 21 صفحه با موضوع 

مقاله پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور بسیار کامل و دقیق و قابل ویرایش و قابل ارائه به صورت مقاله در جشنواره ها و مسابقات آموزش و پرورش می باشد.موضوع مقاله پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور این است که  در زیر فهرست این مقاله را مشاهده می کنیم:

فهرست مطالب

پس از مشاهده فهرست مقاله پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور بخشی از چکیده این مقاله را با هم می بینیم:

چکیده

با توجه به اینکه تحمل اختلاف نظر ها و احترام به عقاید دیگران از محیط آموزشی و بخصوص مدرسه آغاز می گردد ،هنگامي كه این مهم را دانش آموزان آموزش ندیده باشند و دانش آموزی تك بعدي به مسئله نگاه کند و حرف خود را مبنا قرار مي‌دهد و ديگران را سركوب مي‌كند او توانايي پذيرش عقايد مخالف را ندارد که اين موضوع مربوط به شخصيت پرورش يافته وي مي‌شود.این مشکل سبب می گردد تضاد بين دانش آموزان مدرسه تا حد زيادي ايجاد شكاف کند. و تعدادی از دانش آموزان منزوی گردند. ريشه بسياري از اختلافات عميق در اين مسئله وجود دارد و در موارد حادتر اگر از حد معين تجاوز كند به مشکلات بیشتری می انجامد.درک اين مسئله که به پرسش مهر 98-1397 رئیس جمهور انجامید به عقايد و مخالفت‌هاي ديگران، تربيت افراد، سطح تحصيلات، ميزان اعتقادات و باورهاي ديني بستگي دارد. اينكه شخصيت فرد در چه خانواده‌اي پرورش يافته از اهميت برخوردار است. شاید می توان گفت هنری که امروز مانند دیروز‌ها نیست و به دست فراموشی سپرده شده است، احترام به دیگران، علی الخصوص به بزرگان است. در واقع یکی از مهارت‌های ارتباطی که در گذشته قدر و قیمتی داشت و همه برای آن سر و دست می‌شکانند، احترام به یکدیگر بود.حال آنکه در جامعه امروز بی‌توجهی به این امر در رفتار‌ها دیده می‌شود و تنها با کمک و راهنمایی والدین، رفتار فرزندان در جامعه بهبود می‌یابد..در مقاله حاضر قصد داریم به این مقوله و راهکارها و پیشنهادات راجع به این موضوع بپردازیم.

کلیدواژه : پرسش مهر،دانش آموزان،احترام،عقاید،مدرسه


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دانلود جدید ترین برنامه سالانه تقویم اجرایی طرح تعالی طرح تدبیر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما